Friday, June 10, 2011

bye for you !!

ok .. last day at home .. before that , as salam .. haha .. ok . apepun x dpt jumpe akq kesayangan T_T . p/s for kakak , nnt baju yg kakak belikan kt sabah tu tauk dlm bilik tau ... n dlm bilik kakak ade camera yg menanti . haha :) then aq nk ucapkan terima kaseh kt org yg special ni sbb da lyn aq dgn layanan terbaik . naseb aq tefon die angkat .. (aq ingatkan da x nk angkat) . wish you happy dgn yg baru walaupon aq rase nk buat canni
weyy , kalau buat ni mmg satu hari x sedar wei .. aq penah buat .. just wanna try that .. mau mati wei kt situ (^_^) haha .. ok .. kol 9 mlm nk brtolak .. sbb kursus kt skola aq mule esok kol  9 pagi.. so pergi arr lambat ckit ..
mule2 kene g sblum kol 6 , tetibe ckg ckp kt fb bole balik mlm .. yehh . ok , da hilang idea nk wat ape ..p/s terakhir kepada kau "aq nk kau tau yg x de org lain yg bole gantikan kau ... sampai bile2" .. bak kata iman "my feeling toward u will never change" .. ok .. bye ..






2 comments:

  1. arif gedik !!!!!!!!!
    dah ada fatin masih nak kacau org lain ..
    derr .. biarlah org tu hidup bahgia ..
    btw , aku nak ckp PADAN MUKA KAU ..
    nak tau sbb apa aku ckp camtu ..
    sbb time dy ngan ko , ko x nak lyn dy . soo padan lah ngan muka ko .. OK ?
    btw thank sbb promote ayat aku tu !
    aku menghargainye :)

    ReplyDelete
  2. weyh,,,,sorilah maybe ko tak kenal aku bytheway,aq niyh kawan fatin gakkk classmates diye aq just nak ckp x payah lah nak toye sgt sbb fatin x suke pon kat kau dan JANGAN NAK MISS2 NGAN TKC eh,,buat malu kitorang jerh kalo senior tahu abeslah kau

    ReplyDelete