Friday, May 27, 2011

built a robot !!

heyy . assalamualaikum . baru2 ni aku ade g midvalley . arrh . penat btol melayan ibu n kakak shopping . jln punye jln  , jumpe arr satu kedai ni . tgk depan die pon da best . ape lagi masuk arr . name kedai die jigsaw puzzle camtu arr . aq tertarik nan satu bende alah ni . aku pon goda arr ayah aku suroh belikan . tak tau kenapa ayah aku baik gile ari tu . die kasi aku beli satu robot ni . aq pon memanfaatkan peluang yg ade . teros aq amik . balik2 rumah terus aku buat . gambanye camni arr . 


harganya 42 inggit bape sen entah . enjoy wei buat die . yang paling best tgk die leh gerak kedepan kebelakang . syok arr . sape yg nak beli pegi arr . banyak lagi choices kt situ . tu hari tu aku ade g nilai . cari ape entah . tumasuk arr satu kedai craft ni . tu ade arr cantum2 kayu jadi haiwan . anyway , murah je harga die . dlm 14 inggit camtu arr . x pasti . so beli arr . balik tu teros masuk bilik buat sorang2 . keesokannya bende alah tu siap . korang nk tgk x . biar aku tunjukkan . haha . just for fun . 


susah kot buat sisik2 die tu . tapi semngat nk buat  siap jugak akhirnya . tu je arr . wei . nnt aku nk update lagi satu cite tau . tentang giant panda . byebye ..



No comments:

Post a Comment