Friday, May 20, 2011

exam !!


sekarang aku tgh cuti 3 minggu . happy gile dapat balik selepas exam . stress gile . tido kol 4 pagi kot dgn kwn2. tapiitu sume ade hasilnye . haha . takdelah . baru dapat satu kertas . geografi . perh . mati aku menjawabnye . masuk tajuk BENTUK MUKA BUMI(BMB) . pening siot . tapi alhamdulillah aku dapat 87% . happy kot . tapi masa first exam aku dapat 98% . serious senang gila  masuk sampai bab 5 je . sampai bab 6 mid year nye exam ni jangan harap nak dapat 90% ke atas . and ade lagi satu kertas yang susah gile nak mampus . kertasnye adelah bahasa jepun .  terdiam sume orang buat exam(mmg selalu diam bile exam) . yang tak puas hati bahasa perancis . aku tengok bukanlah main senang . aku ade jugak belajar bahasa perancis tapi dengan kengkawan yg belajar perancis la . so sekarang aku da tau bahasa jepun and bahasa perancis . best gile . actually nk belaja bahasa cina gak . tapi takut tak leh pick up . balik kepada tajuk kite . exam mid year  ni mmg susah . aku target dapat 6A dan dapat no.20 dlm batch . 1st batch mmg la dapat 8A .  susah gila kot . 

No comments:

Post a Comment